عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 20 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

روی شکم رفتنت

1393/4/3 12:36
نویسنده : نسیم ابریشمی
173 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز بعد از تلاش فراوان تونستی خودت رو شکم بری

 

و برگردی و اینقد قل می خوردی و لذت می بردی  و دستاتو تو

 

دهانت می کنی انگار که داری آبنبات چوبی می خوری تا یه کم

 

خسته میشی و من بلندت می کنم جیغت میره تو هوا...

 

آخه قهرمان کوچولوم از همین الان داره نشون میده که

 

مستقله و می تونه کاراشو خودش انجام بده

 

من بهت افتخار می کنم عزیزم

 

 

و من و بابایی بیش تر از تو خوشحالیم و لذت می بریم چون

 

داریم می بینیم که پسرمون داره بزرگ میشه

 

اینم از عکسای خوشگلت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)