عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

چهار ماهگیت مبارک

1393/5/2 12:36
نویسنده : نسیم ابریشمی
1,429 بازدید
اشتراک گذاری

عباس مامانی عزیز دلم امروز از تو خواب بلندت کردم و برای رفتن به

 

بهداشت و واکسن زدن آمادت کردم

 

قربونت برم که چقد معصوم بودی و اذیتم نکردی

 

پسر صبور مامانی دوستت دارم

 

چهار ماهگیت مبارک گلم الان دیگه رو شکم میری با دستای قشنگت

 

دستای مامانی رو میگیری و به دستات نگاه می کنی و سرت رو اینور

 

و اونور میچرخونی  ایشاالله زودی بزرگ بشی

 

عزیزم خانمه توی بهداشت گفت گل پسر من وزن زیاد اضاف نکرده ولی

 

رشد قدش عالیه

آفرین بسکتبالیست مامانی

 http://s5.picofile.com/file/8133333542/IMAG1928.jpg

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)