عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

17 ماهگیت مبارک قند عسل مامانی

1394/6/2 23:40
نویسنده : نسیم ابریشمی
660 بازدید
اشتراک گذاری

عباس جان تمام زندگیم 17 ماهگیت مبارک گل پسرم

این روزها ورجه وورجه هات خیلی زیاد شده و شیطنتات سر به فلک گذاشته

همچنان کنجکاویت برای قابلمه، گاز و فندک زیاده جوری که سبد پیک نیک رو از تو کابینت در میاری میزاریش کنار گازو قابلمه هم روی گاز میزاری و با فندک (ادای مامانو در میاری) زیرش رو میزنی و شروع می کنی به آشپزی قسمت باحال این ماجرا اینه که سرتو خم میکنی ببینی زیر گاز روشن شده یا نه و این منم که خندم میره هوا از کارای تو شیطون بلاقه قهه

خیلی به تبلت و تلویزیون علاقمند شدی دیگه داری رکورد میزنی و من خیلی نگران چشمات هستم ولی دیگه نمیتونم کاری کنم آخه تبلتو میاری و همش نق میزنی که برات کلیپای دوزبانگیتو بزارم.

گاهی اوقات شیطنتت عود میکنه و من خسته از کار روزمرگی روی مبل لم میدم تو هم هی از سر و کله من میری بالا و بازیت میگیره امان از دست توخندونک

مگه من جرات میکنم کاغذ و قلم دست بگیرم توی بلا میای اونا رو از دستم می گیری و می خوای برای خودت نقاشی کنی همین حالاشم با مکافات نوشتم برای تو قند عسلبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)