عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

20 ماهگیت مبارک دردونه مامانی

1394/9/2 0:15
نویسنده : نسیم ابریشمی
330 بازدید
اشتراک گذاری

عباس جان عزیزتر از جانم پسر کنجکاو و مهربان من یکسال و هشت ماهگیت مبارک

وای که چقد این روزها شیرین شدی و من دلم می خواد بخورمت شکلات مامانی

تازگی ها یاد گرفتی مامانو بوس می کنی خیلی لطیف و دلنشینمحبت

الهی قربونت برم

البته ناگفته نمونه پسرم به جز مامانی مهربونش هیچ کس رو بوس نمیکنه حتی بابایی چشمک

همه حسودی می کنن به مامانی که این همه مورد لطف و توجه تو هست قه قهه

الهی صد ساله بشی جیگر گوشه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)