عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

پنج ماهگیت مبارک عسل مامانی

1393/6/2 12:39
نویسنده : نسیم ابریشمی
441 بازدید
اشتراک گذاری

عباسم عزیز دلم امروز پنج ماهه شدی و من خوشحالم که می بینم

 

روز به روز داری بزرگتر میشی

 

 

پسمل قشنگم مامانی از امروز تصمیم گرفته راهی پر پیچ و خم رو با

 

تو شروع کنه قول بده که کمکم کنی گلابدونم

 

از امروز من و پسمل قشنگم طرح دو زبانه شدن رو با هم دیگه میخوایم

 

اجرا کنیم و از خدا میخواهیم به هر دومون کمک کنه

 

عباسی این بابایی هم خیلی شیطوناااا تا میام با پسملم خارجی

 

صحبت کنم اونم شروع میکنه به ادا در آوردن

 

 و خارجی صحبت کردن آخه یکی نیست به باباییت بگه این دیگه چه زبونیه خب

 

من برا پسمل قشنگم بی بی انشتینم میزارم ان شاالله باهوش بشی گلکم

 

عباسی خودمونیما زیر آب دهانت ما له رو کردی بخدا تا میام هوات کنم آب دهانه

 

که سرازیر میشه تو دهانم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)