عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

هفت ماهگیت مبارک

1393/8/2 12:37
نویسنده : نسیم ابریشمی
341 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر پسر قشنگم هفت ماهگیت مبارک دلبندم

 

 

حالا دیگه برای خودت مستقل شدی چهار دست ئ پا راه میری و هیجان زده ای از اینکه میتونی خودت این ور و اون ور بری

 

ولی یه کم شیطون شدی و مامانی واقعا گاهی از کارات خسته میشه ولی خب منم مثل تو هیجان زده ام که نی نی قشنگم دیگه بزرگ شده

 

و امروز روزی بوده که براش لحظه شماری می کردم و حالا لحظه شماری میکنم برای راه رفتنت ....

 

دوست دارم راه رفتنت رئ با اون پاهای ظریف و قشنگت ببینم و عشم لبریز بشه از وجودت با تمام وجودم دوستت دارم وروجک شیطون مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)