عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

پانزده ماهگیت مبارک

1394/4/3 16:0
نویسنده : نسیم ابریشمی
651 بازدید
اشتراک گذاری

عباس جان، عشق مامان پانزده ماهگیت مبارک پسرم!

روز به روز که می گذره من بیش از پیش لبریز از عشق تو میشم.محبت

از خداوند مهربان شاکر و قدردانم که پسر زیبا و مهربان و دلنشینی همچون تو به من عطا کرده .

هر چی بزرگتر میشی شیطنت هات بیشتر می شه و هوش سرشارت بیشتر نمایان میشه و من

خوشحال از اینکه می بینم پسر قشنگم هر روز پیشرفت می کنه. خیلی از کلماتو متوجه میشی و چند

تا کلمه رو میگی مثل علی، بیا، بده، مهدی، حاجی، بابا، الو، و... امروز مامانی صدات زد گفت بیا یه بوس

بده بهم بوسخودتو محکم پرت کردی تو بغلم و محکم چسبیدی بهم خندونک

ممنونم پسر قشنگم که صمیمانه خودتو به آغوشم سپردی... دوستت دارم فرشته آسمونیمحبت

امروز به شیطون بلای مامانی پفیلا دادم ولی حاضر نمیشه با دستاش بخوره و با اصرار اشاره

به قاشق می کنه که بهش بدم تعجب

آخه قشنگم کدوم آدمی دیدی که پفیلا را با قاشق بخوره ...

مامانی چون می دونه گل پسرش عاشق پفیلاست هر وقت میره خرید یه دونه پفیلای پنیری

هم براش می خره

ولی امروز که از خرید اومدم و پفیلا رو بهت دادم و رفتم تو آشپزخونه یهو صدای گریه

و سرفه کردنت بلند شد ...

یه پفیلای بدجنس و شیطون توی گلوی گل پسرم گیر کرده بود

متفکرمنم با عملیات فوری گلابدونم رو نجات دادم

بابایی هم هل کرده بود نمی دونست چیکار کنه فقط مدام به من می گفت آب بدمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:31
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي