عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

ده ماهگیت مبارک

1393/11/2 12:38
نویسنده : نسیم ابریشمی
639 بازدید
اشتراک گذاری

 

قربون پسرم برم که ده ماهه شده

 

الهی صد ساله بشی و من غم تو رو هرگز نبینم 

 

شیطون بلای من عاشق شیطنت هاتم عزیزم

 

جیگرم این روزا خیلی داری تلاش می کنی زودتر راه بری 

 

ایشاالله  خدا بهت کمک کنه گلابدونم

 

وقتی میریم خونه آقایی وقتی بچه ها رو می بینی راه میرن

 

جو گیر میشی و یه جا وایمیستی و نگاشون می کنی

 

الهی مامان برات بمیره که حسرت میخوری که چرا نمی تونی

 

مثل اونا ورجه ورجه کنی عزیزم یه کم دیگه صبوری کن

 

دوستت دارم پسر مهربونم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)