عباس کوچولوی منعباس کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
حسین کوچولوی مامانیحسین کوچولوی مامانی، تا این لحظه: 8 سال و 19 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عباس ملکی کودک دوزبانه فارسی انگلیسی

نه ماهگیت مبارک تمام زندگی من و بابایی

1393/10/2 12:47
نویسنده : نسیم ابریشمی
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل طلام 

 

 

 وای که چقد این روزا خوشحالم آخه سیر تحولات  

 

 

درونت خیلی زیاد شده و من به وجودت بیش از پیش افتخار می کنم   

 

عباسم عشقم با تمام وجودم برای تو خوبترینم می نویسم   

 

 

مادرت با انگیزه و عشق تمام لحظاتو با تو سپری می کنه و امید     

 

 

 

 

 داره روزی بزرگ بشی و افتخارشو چندین برابر کنی  

 

شیطون بلای مامانش عاشق خودکار و کتاب و دفتره جوری 

 

 که تاشاگردای مامانی میان حمله ور میشی براشون و اونا  

 

 از ترس تو همه چیزشونو قایم می کنن  

  

گاهی اینقد حرف میزنی برامون و دد بب میکنی که من و  

 

بابایی فک میکنیم نی نیمون میخواد سخنور بشه    

 

 

 

 

ماشاالله به جونت تا منو بابایی میخوایم غذا بخوریم میای وسط سفره و 

  

 همه چیزو به هم میریزی اونوقت منم مجبور میشم یا در کابینتو برات باز  

 

کنم بری تجسس یا قاشق و ظرف بدم دستت تا حمله ور نشی  

 

 

جدیدا علاقمند شدی سر شیشه و ظرف رو ببندی تا میام برات شیر  

 

درست کنم میای سر قوطی شیرتو ازم می گیری که خودت ببندیش 

 

 آفرین پسمل زرنگم   

  

 

 

 

این وروجک من همیشه زیر کابینتا دنبال پستونکش میگرده آخه باهوش 

 

 مامانی چون یه بار پستونکشو اونجا دیده فک می کنه   

 

 

همیشه اونجاست 

 

راستی یادم نره بگم براتون که این بلای من از تختم  

  

 میاد پایین جدیدا.... آخ که کار دستمون میده یه وقت  

 

 

کلا کارش تو خونه اینه که یا به من بچسبه یا بابایی ناگفته نمونه  

 

بابایی که میاد دیگه منو فراموش می کنه بیچاره مامانی  

 

 

تا میاییم بریم دابلیو سی گریه سر میگیره و تا دم دسشویی میاد دنبالمون 

 

 کم مونده بیاد تو پشتی هم که میزاریم پرت می کنه اونور و تلاش می که 

 

 بیاد خودشو بهمون برسونه عجب بلاییه این وروجک  

 

 

با تمام شیطنتات دوست دارم  

 

http://s3.picofile.com/file/8228280876/%D9%86%D9%87_%D9%85%D8%A7%D9%87%DA%AF%DB%8C.jpg

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)